zondag 3 mei 2009

Iedere werkdag een foto.

Drie amateur fotografen van Fotokring Geleen ( Jos, Pierre en Theo) hebben het idee gevat om 5 dagen per week een foto te maken en deze te plaatsen op deze blog. Het project duurt voorlopig een maand.
De foto’s worden gemaakt op de werkdagen maandag tot en met vrijdag en worden de dag erna dus dinsdag tot en met zaterdag geplaatst.
De fotografen mogen niet te veel tijd steken in de opname en bewerking, het gaat om creativiteit, dus iets bedenken, fotograferen, bewerken en plaatsen. Het gaat om het beeld, hoe het tot stand komt en wat gefotografeerd wordt doet er niet toe.
Het is tevens de bedoeling dat de fotografen elkaars werk beoordelen op de blog.
De start is op maandag 4 mei en de eerste foto’s worden dus geplaatst op dinsdag 5 mei.
Ik ben heel benieuwd waar Jos en Pierre mee voor de dag komen en ik zal zeker proberen die twee een poepje te laten ruiken, maar dat zal wederzijds zijn.

2 reacties:

Anoniem zei

he theo

voor mij klopt je redenatie
een half uur, na iets meer
weet je foto's maken en dan kiezen
en dan mailen neemt iets meer in beslag

maar ik probeer mij zo goed als het gaat er aan te houden.

benieud naar de volgende sessie van jou en pierre

groet jos

ps eigenlijk zouden de namen er niet op moeten staan voor de beoordeling van eventuele externe
misschien een code ?

Anoniem zei

Hallo Theo,
Ik heb jouw mail gelezen.
Het is nogal een uitdaging. Ik wens jullie veel succes.

Joop