donderdag 14 mei 2009

5 dagen per week een maand lang.

Nog net voor het slapen gaan, serie 5. We gaan door alhoewel het soms moeilijker wordt om onderwerpen te vinden. dinsdag was zo'n off dag voor mij.
Mijn ervaring tot nu toe is, in detail gaan, zoeken naar interessante onderwerpen, werken met licht en scherpte diepte (gaat mooi met een FF). Het zijn natuurlijk niet allemaal "toppertjes", kan ook niet in een half uur. Maar het is meer wat heeft iemand gezocht of gezien en wat zou je kunnen bereiken als je de getoonde foto's verder zou uitwerken?
Foto Jos

Foto Pierre

Foto Theo


4 reacties:

Unknown zei

Foto Jos,
Een hele mooie foto, hij spreekt me in iedergeval aan.
Mooi het wazige hondje en het rode voorwerp op de voorgrond.
Prima

Foto Pierre
Ook deze foto spreekt me aan, het onderwerp staat centraal maar dat stoort me niet, door het gebruik van de texture (dubbele opname) worden de kleuren mooi, hier geld ook Prima

Theo

Anoniem zei

Reactie Pierre

Foto Jos
Goede foto. Mooie scherptediepte tussen het speeltje en de hond. Goede kleuren± het grijs van de traanplaat met het rood. Uitsnede is ook goed

Foto Jos
Mooi die scherptediepte in dit heuvellandschap. Goede uitsnede
Mooi die lijnen en dan net even dat frisse groen.

Goed werk jongens
Pierre

jos laemers zei

9e dag

foto jos:
Leuk idee.
Liever zag ik het anders in beeld gebracht. Omdat de speeltjes van het hondje, bijna onherkenbaar, gedeeltelijk verborgen zijn onder de trap en ook nog rood zijn deed het beeld me schrikken. Bijna luguber.

foto Pierre:
Dit soort foto's moeten iets vertellen. Wat is het verhaal van dit beeld?

foto theo:
LANDSCHAPSFOTOGRAFIE.
les 3
Compositie - scherp - onscherp.
prima gedaan.
Nu nog DE foto.

Anoniem zei

hallo fm

ik ben wat laat maar nu toch aanwezig

mijn commentaar

pierre
sereen beeld goed gezien echter de symmetrie is niet geheel correct aanwezig.
links en rechts iets verschuiven
de kleuren zouden dominanter kunnen zijn. prima beeld

foto theo
scherponscherp en compositie goed gezien
ik zou het beter vinden als er bijv. door regen iets meer kleur aanwezig was

tot gauw jos