dinsdag 19 mei 2009

5 dagen per week een maand lang.

Deze inleiding is geschreven door Pierre.
Elke dag weer een foto maken en inleveren vraagt veel creativiteit. De meeste dagen heb ik daar niet zoveel tijd voor. Ik heb me voorgenomen een keer in de week op een dag dat ik meer tijd heb wat te gaan experimenteren. Bij deze foto heb ik in het weekend al wat voorwerk verricht. Het is afwachten wat de anderen ervan vinden. Ik zelf vind het zelf een geslaagd beeld. Het is een foto van een rond rooster. Gemaakt met een iets langere sluitertijd. Tijdens het fotograferen heb ik o.a. een ronddraaiende beweging gemaakt. Verder heb ik met gekleurd reflecterend papier kleur er in gebracht. Daarna heb ik de foto bewerkt. Hierbij heb ik de kleuren wat verzadigd en verscherpt. Zie hier het resultaat ...
Foto Jos
Foto Pierre
Foto Theo


5 reacties:

Anoniem zei

Reactie Theo,

Foto Jos
Een bijna zwart/wit foto van het lijkt wel bitume.
Het kan ook afval van een tanker zijn, maar omdat ik weet dat de fotograaf gisteren niet naar zee is geweest kan dat niet
Het is in iedergeval een verrassend onderwerp en het spreekt me aan.

Foto Pierre,
De foto spreekt me aan, de fotograaf heeft iets geprobeerd wat goed en slecht kan aflopen en dat waardeer ik, overigens is deze poging positief uitgevallen, mooie kleuren en verrassend, ga zo door.

Groet,

Theo

Anoniem zei

Reactie Pierre

Foto Jos
Ik weet niet precies wat het is. Ik denk inderdaad een bitume dak, waar water op ligt. Verrassend. Het lijkt science fiction-achtig. Het maakt mensen nieuwsgierig.

Foto Theo
Ik vind het een prachtige foto. Persoonlijk vind ik deze foto samen met de prikkeldraad je beste foto. De foto loopt mooi steeds smaller weg.

Anoniem zei

ha fm's

pierre
top geprobeerd met name hoe
goed gedaan .door mee gaan. mooie kleuren.

theo
waar was dit ook alweer.
goed gezien. kleuren goed.
ik zou maar of het gaat.. geprobeerd hebben om op de scherpe fotolijst een afbeelding te krijgen

groet maatjes jos
blijkbaar nog inspiratie genoeg...

Unknown zei

Als je goed kijkt Jos zie je dat ik dat geprobeerd heb, maar als je van de zijkant op een scherm kijkt (TFT) zie je dat dit minder wordt, het verwonderd me dat er nog zoveel te zien is.
Bedankt voor je commentaar,
Theo

Anoniem zei

Foto Jos.
Strand. Op deze manier gefotografeerd kan mooi zijn.

Foto Pierre.
Goed gedaan. Mooie kleuren.
Een foto voor liefhebbers die dit soort fotografie ambiƫren.

Foto Theo.
Een goed uitgevoerde "studie opdracht".
Duidelijk geen uitgewerkte foto.

Jos Laemers