zondag 9 augustus 2009

Openluchttheater Valkenburg Veronica

Tijdens mijn vakantie is mijn fotomaatje Jos Goritzer zo vriendelijk geweest het fotowerk voor het Openluchttheater Valkenburg van mij over te nemen.
Toen ik het hem vroeg had hij niet lang nodig om ja te zeggen, allereerst is het heel leuk en spannend om te doen (je weet namelijk niet wat je te wachten staat). Op de tweede plaat had Jos het geluk om twee bijzondere voorstellingen op de gevoelige chip te mogen zetten.
Ik wil op mijn Blog laten zien wat hij er van gebakken heeft, zeg maar als gast Blogger.
De voostelling van 31 juli was van Veronica, genaamd Summer of Comedy met o.a Javier Guzman.
Jos heeft laten zien dat hij snel op een voor hem onbekende situatie kan inspelen getuige onderstaande foto’s.
Ook is het Jos gelukt om zijn naam op de Veronica site te krijgen en daar ben ik eerlijk gezegd best jaloers op.











3 reacties:

Anoniem zei

Reactie Pierre

Beste Theo. Ik hoop dat je een fijne welverdiende vakantie heb gehad. Ik neem aan dat je in je vakantie ook genoeg gefotografeerd hebt. Ben benieuwd naar je komende resultaten.
Jos , je hebt de taak zoals verwacht goed van Theo overgenomen. Mijn complimenten en proficiat met je vermelding op de Veronica website. Ik ga zaterdag op vakantie. Ik hoop dat we na de vakantie weer een gezamenlijk projektje met ons drie kunnen opstarten.

Pierre

jos gastblogger zei

ha theo

leuk om mij als gastblogger te introduceren

het is zeer leuk om te doen(een fotoserrie van de voorstelling maken)
en ik begrijp dat jij met je kont in de boter gevallen bent, natuurlijk heb jij jouw sporen inmiddels verdient zie de latere fotosessie's steeds beter. en ook de reactie's vanuit het OLT spreekt possitief over jou prestatie's

jouw keuze voor de foto's over de voorstelling van veronica comedie explosien sluit wel aan bij mijn idee, al zou ik zelf misschien hier en daar een andere foto kiezen.maar het is aardig om iemand een selectie te laten maken over je eigen werk toch

en zo als je weet vindt ik het ook niet erg om ook in de toekomst als stand-in te fungeren.

groet jos

ps plaats je ook nog foto's van rey?

Unknown zei

Halo Pierre,

Bedankt voor je reactie. Ik heb op mijn vakantie niet te veel foto's, je moet het ook even kunnen loslaten en met familie zaken bezig zijn. Het OLT heeft toch veel tijd gekost.

Hallo Jos,
Ook jij bedankt voor je reactie, ik wil ook de foto's van rey plaatsen over een paar dagen, moet je ze me wel toesturen. Je mag ook aangeven welke jij het beste vind.


Theo