zondag 16 augustus 2009

Openluchttheater Valkenburg Tabor

Het Zigeunerorkest TABOR gaf gisteren acte de presence in het OLT, een heel sfeervolle avond, heerlijke temperatuur, lekker drankje en prachtige muziek.



Als fotograaf moet ik zeggen dat de keus begin dit jaar voor de Nikon D700 niet verkeerd was en is, geen enkele foto is ingeflitst, dit heeft als voordeel dat de sfeer behouden blijft en je onzichtbaarder kunt werken, getuige bijgaande foto's.



Om een oorlog tussen fanatieke Canon en Nikon aanhangers te vermijden, wil ik even opmerken dat de Canon 5DMK2 nagenoeg het zelfde presteert.





































































2 reacties:

jos zei

ha theo

ik ben weer in het land
een goede serie
ik vindt met name de zwart-wit foto's geweldig
dus de onderste drie
de beste vindt ik kwa uitsnede en originaliteit de kleur-z.w foto
beregoed hoe de cellist gefotografeerd is
en ook bijzonder het hondje en niet alleen omdat wij...

groet jos

Unknown zei

Dankje Jos,

Bij alle fot's heb ik gelet op het licht en scher[te diepte, ik vind zelf de zwart/wit foto's ook heel mooi, maar het OLT heeft er geen van geplaatst, onze mening is dus betrekkelijk.
Het hondje was bijzonder, hij acteerde heel natuurlijk, als of er geen toeschouwers waren.
Theo