zaterdag 1 mei 2010

Vuurwerk Koninginnedag Geleen


Gisteren 30 April Koninginnedag, traditioneel is er dan op veel plaatsen een vuurwerk. Zo ook in Geleen. Voor 1 Euro entree wordt je dan ook getrakteerd op een behoorlijk schouwspel dat toch minimaal een half uur heeft geduurd. Je ziet dan toch veel mensen met een GSM die ze dan niet aan hun oor hebben maar met het lensje richting spektakel gericht.
Al snel moeten ze afhaken want dat trekt deze gadget niet.
Een vuurwerk is een mooi kleurrijk schouwspel dat toch wel tot ieders verbeelding spreekt. Op de foto’s kan geklikt worden.



4 reacties:

Anoniem zei

He Theo,

Mooie foto's!!!!! Vooral die langwerpige! Deze zal ik in mijn gedachten houden. Wellicht toch de achtergrond wat te donker en teveel kleur.
groetjes
Willie

Unknown zei

Beste Willie,
Na jou opmerking m.b.t. de kleuren heb ik de foto's nog eens bekeken..
.. je hebt helemaal gelijk, ze zijn over de top. Ik ben blij met je opmerking, je hebt er dit weekeinde een oogje voor zullen we maar zeggen.

Theo

jos zei

ha theo

een nieuw onderwerp voor jou
kleurrijk maar geen originele uitsnede.
is natuurlijk moeilijk maar mischien proberen dieper te zitten en iets van het publiek object etc mee fotograferen
nauw heb ik natuurlijk makkelijk...

toch eens proberen gr jfm

Unknown zei

Hall Jos,

Ik had je reactie bijna vergeten, maar dan nu mijn antwoord.
Het klinkt gek maar ik wilde in dit geval juist niets van de omgeving, alleen maar vuurwerk. de omgeving bij Glanerbroek is niet zo boeiend, vandaar dus.

Groet Theo