zondag 9 mei 2010

Expositie

Ik moet op mijn blog toch iets vertellen over de opening van de tentoonstelling “voor het voetlicht”.
Op woensdag 28 April 2010 13.00 uur werd na het bekend maken van het programma Openluchttheater de tentoonstelling “voor het voetlicht”.
Na een mooie inleiding van Hub Stohr opende de wethouder dhr Thijsen de tentoonstelling.
Er waren ondanks dat de opening onder werktijd was redelijk wat mensen op afgekomen, familie, vrienden en bekenden, enkele afgevaardigden van de kunst en cultuurraad, vrijwilligers van het OLT en enkele leden van Fotokring Geleen en dat kon ik wel waarderen.
Er was een mooie selectie gemaakt uit mijn OLT foto’s die over 3 verdiepingen te bewonderen zijn tot 21 mei 2010. uit de gesprekken die ik had bleek dat de toeschouwers de foto’s goed konden waarderen.
Ik heb enkele foto’s toegevoegd om een beetje indruk geven



1 reacties:

jos zei

hallo exposant

een zeer mooie opening
en een expo van hoge kwaliteit
zowel fotografisch als ook de verzorging
super beelden en sfeermakers ertussen
en ja bij een expo horen ook een paar presentatie plaatjes

leuk theo

jfm