woensdag 12 mei 2010

Harmen Fraanje Trio in het Schunck Glaspaleis Heerlen.

Op dinsdag 11 mei 2009 was de CD presentatie van het Harmen Fraanje Trio: Avalonia.
Omdat ik ze kort daarvoor aan het werk had gezien en gehoord op tv, besloot ik om ze maar eens in werkelijkheid te gaan beluisteren.
Ik vond het heel ingetogen muziek, iedereen had wel zijn solo, maar niet te overdreven. De composities waren prachtig en boeiend en de instrumenten werden op verrassende manier gebruikt.de muziekanten creeren een sfeer.
Ik had toestemming gekregen om te fotograferen en heb dat terughoudend gedaan, ik wilde niet dat de muziekanten of het publiek zich aan mij ging storen.
Hieronder enkele resultaten.

5 reacties:

PS-Photo zei

Ik vind vooral de middelste een erg intieme foto. Geeft goed de sfeer weer en de concentratie van de muzikant.

Groetjes,

Peter S

Unknown zei

Bedankt voor je comentaar Peter, ik heb zelf iets meer met de zwart/wit foto's. Kwestie van smaak

Theo

dautz96 zei

Hallo Theo,

bijzonder mooie foto's . Ik was zelf op het concert aawezig. je hebt de sfeer te pakken, De muzikanten zijn boeiend, de foto's tonen creativiteit, en improvisatie. Dank dat je moderne jazz in Heerlen vastlegt!
Jo Dautzenberg

Unknown zei

Jo bedankt voor je opmerking, ik ga Jazz in Heerlen vaker voor jullie vastleggen, het is me een genoegen om dit te mogen doen.

Theo

Harmen Fraanje zei

wow, mooie foto's
bedankt!!! ik stuur ze door naar de andere jongens.
veel succes en wie weet tot een volgende keer,

met vriendelijke groet,

harmen