zaterdag 11 september 2010

Rob Bruynen Brownies Colours in het Schunck gebouw Heerlen.














Op 15 Juni 2010 was Rob Bruynen Brownies Colours te gast in het Schunck gebouw Heerlen, Brouwnies colours is een jazzkwintet, Ze maken moderne vernieuwende wereld muziek.
De omstandigheden vond ik fotografisch zeer moeilijk, een paar kleuren spots, veel tegenlicht in het begin van de avond en toen het donkerder werd verlichte de aanwezige plafond spots de muziekanten, maak dat maar eens spannend.
Uiteindelijk heb ik een prachtige avond gehad en de resultaten mogen er zijn.

2 reacties:

jos zei

ha theo

je hebt mij verteld wat een moeilijke situatie er was
tegenlicht bij een groot raam
dan wind ik toch dat de opnames voor de band zeer bruikbaar zijn
voor mij is de eerste zeer krachtig
je kunt zien dat het jouw ding is

gr jfm

Unknown zei

Bedankt Jos, een beetje late reply van mijn kant.

Theo