woensdag 17 juni 2009

Peter Petrov Openluchttheater Valkenburg

Op 7 juni trad de pianist Peter Petrov op in de Pofermolen te Valkenburg, het geplande optreden in het Openluchttheater kon door de slechte weersomstandigheden niet doorgaan.
De fotografische omstandigheden waren moeilijk, De pianist zat bij een raam terwijl het licht in het zaaltje minimaal was (hoog contrast), verder mocht er niet geflitst worden tijdens de uitvoering en mocht ik me niet in het zicht van de pianist begeven. Omdat het geluid van de sluiter kon storen heb ik maar weinig foto’s gemaakt en alleen op het moment dat de pianist luid speelde, desondanks werd er toch gemeen naar me gekeken door enkele klassiek liefhebbers
Ondanks al deze handicaps heb ik toch nog enkele toonbare foto’s kunnen maken.



















1 reacties:

jos zei

ha theo

je moet je eigenlijk minder aantrekken van de zgn liefhebbers
voor deze groep doe je het nooit goed
ik zou zoals reeds aangegeven proberen middels live-vieuw te fotograferen
en na afloop dichter erop

groet jos