dinsdag 30 juni 2009

Opera Conservatorium Maastricht Openlucht Theater Valkenburg.

Vrijdag avond ben ik met mijn fotomaatje Jos naar Steely Dan in Brussel geweest, een geweldige avond, en dan op zaterdagavond de Operaklas Conservatorium Maastricht. Kun je zoiets vergelijken Jazz versus Opera. Nee, maar ik heb toch een opmerking, ik vond ze beide voor mij even veel waarde hebben. Met ander woorden, programma van het OLT is zeker de moeite waard om eens nader te bestuderen, klik maar eens op deze link.
Overigens zijn de foto’s voor een grotere versie klikbaar en commentaar is zeker welkom.

































5 reacties:

jos zei

hallo theo

het heeft je persoonlijk behoorlijk geraakt de opera
je hebt de expressie op de gezichten ook goed getroffen
de laatste met de vrouw in wit kijk eens naar haar uitdrukking vreugde..
en de eerste 3 en nr 5 zijn goed
maar voor mij springt nr 3 er met kop en schouders bovenuit
het beeld van de vrouw liggend en kijkend naar de persoon op de voorgoed
goed gezien en goed getroffen

benieuw naar de volgende sessie

groet jos

Anoniem zei

Reactie Pierre

Ik moet me eerst verontschuldigen voor de mindere reacties. Op dit moment zit ik in een topdrukte. Ik kom even niet aan fotograferen toe.
Toch wil ik even reageren op de foto's van Theo.
Ik ben het helemaal met Jos eens. Foto 3 en 5 zijn voor mij ook de beste foto's. Foto 5 vind ik de beste. Die uitstraling, mimiek is zeer treffend. Bij de eerste foto zou ik de vrouw links weg croppen Foto 2 vind ik ook goed geslaagd. De diepte in de foto (de roos-de vrouw-de violist).
Geslaagde reeks

Pierre
.

Unknown zei

Dank jullie wel voor de reacties Pierre en Jos.
Zelf vind ik foto 2 heel mooi, de violist die van achter komt oplopen.
Foto 3, zolas jullie ook al aangeven.
Foto 4, prachtige blik van de Chinese mevrouw en de typisch blanke huid.
Foto 6, de man heel stoer, de vrouw kijkt heel brutaal, de 3 andere vrouwen kijken naar de reactie's van hoe lossen ze dat nou op.

Theo

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

He Theo ik heb je foto's bekeken, ik ben natuurlijk geen professioneel beoordelaar van foto's maar ik vond ze wel goed. Vooral diegene met die "vage"muzikant. Daarnaast vond ik de expressie op de gezichten van de mensen erg goed'.
groetjes
Willie