zaterdag 25 oktober 2008

Rookverbod

Vanaf 1 juli is de horeca rookvrij en dat zal niemand ontgaan zijn, de kranten stonden er vol van en iedereen zal zijn mening wel verteld hebben in een of andere discussie met familie, vrienden of collega's.
Rook leek me wel een interessant onderwerp dus mijn kleine studio in. Na wat experimenteren met schoenveters en sisaltouw, een zelf gemaakte snoot van beschermkarton en na nog wat spelen met belichting kwam onderstaand resultaat.






Heeft wel iets zo'n rookverbod.

5 reacties:

Anoniem zei

dir wordt jou serie voor dit jaar het kan niet anders super jos

Unknown zei

Dankje wel Jos,
maar ik heb je hulp nog nodig voor wat verbeteringen en extra grilligheden.
Ik hoop je een dezer dagen bij mij thuis te zien.

Groet,

Theo

Anoniem zei

Joh man, te gek! Ik vind het jammer dat ik gestopt ben met roken!

Anoniem zei

Theo, ik vind deze foto's werkelijk schitterend.
Joop

Unknown zei

Lei en Joop,

Ik hoop jullie vaker op mijn blog te mogen begroeten.