maandag 25 april 2011

Jazz, Peter Beets in het Schunckgebouw Heerlen.

Op 22 maart 2011 trad Peter Beets op in het Schunckgebouw Heerlen.
Peter Beets is de Pianist van het Jazz Orchestra of the Concertgebouw, een orkest dat ik reeds eerder heb kunnen bewonderen in het OLT-valkenburg. In het Schunck gebouw speelt het Trio onder leiding van Peter Beets nummers van zijn Nieuwste CD “Chopin en de Blues” en dit gaat soms met een ongelooflijk tempo. Peter is een vriendelijke man die je gerust wat kunt vragen, hij is spraakzaam en goed lach’s.
Ik heb even nodig gehad om zijn muziek waardige foto’s te produceren, ik denk dat dat gelukt is vooral de laatste




2 reacties:

Anoniem zei

Theo, de foto's hebben een profestionele uitstraling
De kleurversies zijn subliem, de artiest uitgelicht.
De z/w zijn echt tijdloos en zeer sfeervol.
Ik kan alleen maar genieten en me afvragen, hoe krijgt hij het toch voor mekaar. Giel

jos zei

hallo theo

technisch zijn ze goed maar probeer dit onerwerp eens wat anders te benaderen
blijven niet lang boeien
je hebt betere gemaakt

gr jfm