maandag 25 april 2011

Communie kaartje


Dat fotografie mijn passie is weten veel bekenden, ik wordt daardoor ook wel eens gevraagd iets voor iemand te maken, zo als in dit geval een communie kaartje, ik heb dit wel vaker gedaan maar wil toch graag weer iets bijzonders maken, in dit geval ging het om Iris. Een ontspannen sfeer, tijd en geduld vind ik het belangrijkste, Ik ga het niet afraffelen en luister heel goed wat het kind en de ouders belangrijk vinden. Iris nam haar belangrijkste vriend de knuffel mee en die moest mee op de kaart. Het kaartje moet blijdschap uitstralen vind ik dan weer en de gebruikte kleuren moeten kloppen.

4 reacties:

Anoniem zei

Beste Theo

Een prachtig kaartje

Pierre

Anoniem zei

Theo, leuk idee en perfect.
Met die schoentjes erbij, geweldig

jos zei

ha theo

je laat weer zien waar je goed in bent
reken maar de ouders zullen niet een klein beetje trots zijn.
zeer goede compositie
perfect geenseneerd

gr jfm

linda zei

heel creatief en leuk!
follow me?