zondag 1 november 2009

Vanuit een kabouter perspectief.

Onze fotoclub "Foto Kring Geleen" heeft oa. als activiteit de onderlinge wedstrijd, 6 x per jaar kan ieder lid foto's inleveren die beoordeeld worden door een externe jury. Het onderwerp is geheel vrij behalve de 6de en tevens laatste ronde, sinds enkele jaren is dit een verplicht onderwerp "de serie".
Dit jaar had ik wel enkele ideeën, maar door tijgebrek is er maar 1 uitgewerkt , genaamd "Vanuit een kabouter perspectief". Ik heb er een drieluik van gemaakt dat na mijn mening geen verdere uitleg nodig heeft, ben wel benieuwd wat de jury er van vindt.

4 reacties:

Pete the mountain zei

Theo,

de foto's zijn mooi, vooral de eerste.Maar voor een drieluik gemaakt in je achtertuin heb je zeker een kans naar mijn (ondeskundige) mening.Ben benieuwd of Jos ze ook mooi vindt of dat hij weer wat te mekkeren heeft, maar goed hij zal er wel meer verstand van hebben als ik.
Mijn stem heb je in ieder geval!!

Groeten,

Peter

Anoniem zei

De foto's zijn mooi, alleen vind ik dat de druppel in het midden van het drieluik moet zitten waar door de druppel meer bij de andere foto's hoort.

Loe

jos zei

ha theo

een bijzonder passend onderwerp voor het jaargetijde
bijzonder standpunt.
ik vindt de twee onderste goed tot zeer goed passend ook qwa kleur
van de bovenste is het deel van de kop( zwart met water) niet overtuigend
volgens mij meer licht en iets van de achtergrond wegcroppen
goede serrie maar of dit de prijswinnaar wordt???
achja de tijd zal het leren. zal waarschijnlijk wel redelijk hoge ogen gooien
groet jos

Unknown zei

Pete, Je hebt me door, inderdaad achter in de tuin.
Lou, bedankt voor je sugestie.
Jos,
Ik wilde 3 verschillende foto's, ik had natuurlijk van boven af kunnen nemen, maar dan is het geen kabouter perspectief meer.
Maar je hebt gelijk, het concept is niet perfect.

Theo