zondag 15 november 2009

Jazz in het Patronaat Heerlen

Jazz in het patronaat Heerlen.
Zaterdagavond kwam plots het idee van mijn vrouw om naar Jazz in het Patronaat in Heerlen te gaan, een goed idee want op TV was niet veel te beleven, voor we vertrokken vroeg ik of het goed was als ik mijn fototoestel zou meenemen, want het moet niet zo zijn dat alles om fotograferen draait.
Ze vond het goed en ik had er achteraf geen spijt van, zo’n Jazz gebeuren heeft toch altijd een geweldige sfeer. Tijdens de concerten kwam ik in gesprek met Jos Knaepen, zeg maar de grootste en beste Jazz fotograaf ter wereld, hij heeft me een en ander verteld over zijn werk.
Jos Knaepen Fotografeert analoog en digitaal met oa. Leica, Nikon en Mamiya, maar dat ter zijde.
Ik heb de foto’s deze keer om gezet in zwart wit en ben heel benieuwd of iemand er iets over wil zeggen?
Foto 1 en 5 Jan van Duikeren, foto 3 Marc Huijnen, foto 4 Mete Erven.







3 reacties:

Anoniem zei

"Hoi Theo,

Dit soort foto's vind ik helemaal top. Ik ben niet zo van die geposeerde en opgepimpte foto's.

groetjes'
Willie

jos zei

ha theo

telefonisch al commentaar gegeven
ik vindt de beste de 3e en ook zeer special in kleur
je bent goed bezig

groet jmj

Unknown zei

Bedankt, willie en Jos.
Per abbuis is een reactie verwijderd.