vrijdag 16 april 2010

Eerste heilige communie

Communie foto’s
Het gaat weer richting mei, het is lente en rond deze tijd doen veel kinderen hun eerste heilige communie. Veel kinderen gaan dan op de foto met hun mooiste kleren. Een foto is ook een leuk geschenk voor de bezoekers van het feest, en voor familie of een leuke herinnering.
Ik probeer een ontspannen portret te maken en neem dus de tijd, zeker een uurtje. Het gevolg van zo’n iets langere sessie is een mooi resultaat vind ik, kijk zelf maar eens.

9 reacties:

Anoniem zei

Hoi Thijke,

Het zijn inderdaad erg mooie fotos,prachtig

gr miss legs

Unknown zei

Dankje Miss Legs, weer in het land?

Theo

Anoniem zei

Beste Theo

Prachtige foto's. Ik had ook niet anders verwacht. De eerste foto is weer eens iets anders. Leuk idee, met name ook de scherpte in het bovenste gedeelte (gezicht) en de bewegingsonscherpte in het onderste (benen en rok). Zowel de keuze van de lichte als ook de donkere achtergrond is goed.

Fotomaat Pierre

Unknown zei

Pierre,
Ik ben er zelf ook tevreden over en Michelle was heel gemakkelijk, deed direct alles goed

jos zei

ha theo

ik denk dat zeer zeker de ouders en het kind tevreden zullen zijn
want hadden zij dit verwacht?
mijns inziens is het beter dan het standaard werk van een prof.
de foto's stralen frisheid uit en levenslust.de belichting is perfect
als het kind na vele jaren volwassen is zal zij nog steeds met plezier terugkijken op deze dag dankzij jou

groet jfm

Peter zei

Theo,

zoals al eerder gezegd prachtige foto's en zeker voor een 'amateur'.
Nee, zonder gekheid gewoon schitterend!!Bertje en Sandra zullen enorm in hun nopjes zijn!!
Ik ga er toch sterk aandenken om eens langs te komen met mijn drie dames!!!Voor een aantal risolles moet het wel lukken of niet?

Groeten,

Peter

Anoniem zei

Hoi Theo,
Na de mooie fotos van Luc, heb je met de fotos van Michelle de verwachtingen weer ruimschoots overtroffen. We zijn hier allemaal erg blij mee. Michelle voelde zich erg op haar gemak bij jouw. Dit is duidelijk te zien.

Groetjes

Sandra

PS-Photo zei

Mooi werk Theo,

Ik vind vooral de tweede van boven en de 1 na laatste er uitspringen.

Groetjes,

Peter S

Unknown zei

Jos, Peter, Sandra en Peter S, bedankt voor het commentaar.

Theo