vrijdag 1 juli 2011

Strobist

Strobisten

Na een workshop  “flitsen of strobisten” bij Peter Schijven van PS Photo moest het geleerde maar eens in de praktijk gebracht worden. Ook de aanstaande modellen dag van onze fotoclub “fotokring Geleen “  gaf een extra impuls.
Peter schijven is een bedreven fotograaf met een goede didactische vaardigheid, hij luistert goed naar je vraag, praat rustig, legt een en ander goed uit en vat het geheel goed samen.
Peter is ook lid van van fotokring Geleen en wilde ons graag Coachen, ons model met 2 meter lange benen was Jolanda.
Alle foto’s zijn gemaakt met een flitser en paraplu, de laatste foto een extra flitser met gel voor de achtergrond.
Bekijk onderstaande resultaten en voor zie ze van eventueel comentaar.


Pierre, Peter en Jolanda

Achtergrond onder belicht

Zwart / wit omzetting

zwart / wit met kleur

1 reacties:

PS-Photo zei

Hi Theo,

Bedankt voor de lovende woorden. Ik doe het met plezier en liefde voor de fotografie.

Wat betreft mijn foto's. Ik vind het een goed resultaat. De eerste en derde spreken mij het meeste aan, bij de tweede weet je waarom ik mijn bedenkingen heb :-).

Ik heb trouwens mijn eerste bevindingen over de modellendag al op mijn blog geplaatst.

Een heel kleine correctie. Het is Yolanda en niet Jolanda.

Greetz, Petere