zondag 20 februari 2011

Het Moment.



Het Moment,
Mensen die mij kennen weten dat ik gepassioneerd fotowerk doe voor het G-voetbal van EHC, Theo van Kessel voorzitter van EHC spreekt liever van mindervalide voetbal en dat vind ik zelf ook een mooier woord  dan gehandicapte voetbal. Bij EHC is het mindervalide voetbal in februari 2008 geïntroduceerd en nu februari 2011 zijn er 2 teams actief in het G-voetbal. Het G-voetbal is onder verdeeld in 3 klassen en het team waar ik meestal de foto’s voor maak speelt in de hoogste klasse het G1.
De foto’s die ik maak worden door een speler Robin Quaedflieg op hun eigen website http://www.gvoetbal-ehc.nl/ gezet, Robin maakt er ook nog een perfect verslag bij. Op mijn blog besteed ik daarom weinig aandacht aan, het is hun feestje en dat houden we zo.
Er gebeurt natuurlijk ook wel eens iets bijzonders, iets dat net zo spannend is als bij het voerbal van de toppers, stel dat de voetballer op de foto Messi en de doelman Casillas was, nou dan had ik toch een waarde volle serie, nee in dit geval zijn het Michael en Frank. Minder waarde vol maar wel net zo spannend. Michael was toen nog niet zo lang bij EHC en wilde zo graag scoren, maar op de foto zie je dat Frank er ook voor gaat en met succes, Michael kijkt de fotograaf aan en denkt bij de volgend actie gaat hij er in.
Klik ook eens op de foto en kijk goed naar de mensen op de achtergrond, ook zij leven helemaal mee.

2 reacties:

jos zei

he theo

zo te zien ben je in de mood voor de sportfotograaf van limburg
passende serie mooi in kaart gebracht
en ik kan het weten lijkt eenvoudig maar...
fotografisch iets met scherpte diepte spelen dan is het nog meer geconcentreerd op het spelaccent

ga zo door

is geschreven door VI nederland

gr jfm

Unknown zei

Bedankt voor je commentaar Jos, met die scherpte diepte heb je wel een punt, maar aan de andere kant heb je maar heel weinig tijd. Je ziet het moment komen, moet nog een paar stappen doen,camera voor je oog, afdrukken, alles in beeld houden en mee trekken met de bal.
Als het een foto voor de onderlinge wedstrijd was kun je nog wat blur toevoegen om zo het beoogde effect te bereiken.

Groet,

Theo